loading...
مجله صنعت تو
مریم بازدید : 39 چهارشنبه 18 اسفند 1400 نظرات (0)

لوله و اتصالات با توجه به نوع کاربرد، ساختار و جنس در پروژه‌های ساختمانی، کشاورزی، لوله کشی‌های آب و فاضلاب، کانال‌های مخابراتی و نظایر اینها تاثیر بسزایی دارند. گفتنی است که در گذشته اغلب از لوله‌های سیمانی و چدنی برای آبرسانی و یا جمع آوری فاضلاب استفاده می‌شد که به دلیل دارا بودن مشکلات زیست محیطی و همچنین صرف هزینه‌های بالا برای تعمیر و یا نگهداری آن در قیاس با سایر لوله‌ها و اتصالاتی که در بازار به مراتب کاربردی تر هستند، کمتر استفاده می‌شوند. امروزه برای آبرسانی منازل و لوله کشی‌های اماکن گوناگون از لوله‌های گالوانیزه، لوله‌های پی وی سی، لوله‌های پلی اتیلن، لوله‌های پوش فیت، لوله و اتصالات پلیکا استفاده می‌شود که نه تنها مزایای بسیاری را به همراه دارند، قابل بازیافت بوده و ضرری برای محیط زیست نیز ندارند. در ادامه به شرح مختصری درباره هر یک از لوله و اتصالات کاربردی فوق، انواع لوله‌ها و اتصالات صنعتی، قیمت روز لوله و اتصالات، راهنمای خرید آنلاین لوله و اتصالات و مواردی از این قبیل می‌پردازیم؛

مریم بازدید : 40 دوشنبه 16 اسفند 1400 نظرات (0)

لوله و اتصالات هر ساختمان اساسی ترین بخش در راه اندازی سیستم لوله کشی و فاضلاب است. در این مطلب شما را با انواع لوله و اتصالات ساختمانی آشنا می کنیم و سپس به بررسی قیمت آن ها می پردازیم.  شرکت ایلیاشیل معتبر ترین فروشگاه لوله و اتصالات در تهران به صورت عمده به فروش لوله و اتصالات ساختمان می پردازد که می توانید برای اطلاع از آن به بخش فروش این شرکت و با شماره تلفن های آن تماس حاصل نمایید.

مریم بازدید : 43 سه شنبه 21 دی 1400 نظرات (0)

لوله پی وی سی که در ایران به لوله پلیکا معروف است یکی از محبوب ترین اجزای تاسیسات ساختمانی و شبکه های فاضلاب می باشد. اگر شما در حوزه ی صنعت ساختمان سازی و امور تاسیساتی فعال هستید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید چرا که قصد معرفی بهترین مرکز فروش لوله و اتصالات در تهران را داریم که خرید اینترنتی لوله پلیکا را با اقتصادی ترین قیمت برای متقاضیان محترم فراهم آورده است. علاوه بر آن در رابطه با انواع لوله و اتصالات پلیکا و قیمت آن نیز صحبت خواهیم کرد.

مریم بازدید : 39 دوشنبه 20 دی 1400 نظرات (0)

لوله و اتصالات یکی از اصلی ترین بخش ها در پروژه ها و تاسیسات ساختمانی می باشند که در قسمت های مختلف هم چون فاضلاب، سیستم تهویه و آب رسانی از آن ها استفاده می شود. گروه صنعتی ایلیا شیل مرکز فروش لوله و اتصالات ساختمانی در تهران است که پیماتکاران و مشتریان می توانند برای خرید محصولات مورد نظر خود به وب سایت این شرکت مراجعه نمایند. در ادامه به شرح انواع لوله و اتصالات در ایلیاشیل می پردازیم و قیمت روز لوله و اتصالات ساختمان را بررسی می کنیم.

مریم بازدید : 48 جمعه 05 شهریور 1400 نظرات (0)

تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی بهترین روش برای خلاص شدن از آب آلوده و دستیابی به آب خالص و بهداشتی می باشد. مهم ترین بخش این دستگاه ها فیلتر های تصفیه می باشند که نقش از بین بردن مواد مضر آب را ایفا می کنند، فیلترهای تصفیه آب می باشد که وظیفه ی از بین بردن آلاینده های موجود در آب را دارند.

مریم بازدید : 46 پنجشنبه 04 شهریور 1400 نظرات (0)

دستگاه تصفیه آب خانگی از روش های متفاوتی برای از بین بردن آلاینده های آب استفاده می کنند. بهترین دستگاه های تصفیه آب از نوع اسمز معکوس هستند. اسمز معکوس بهترین نوع تصفیه برای حذف آلاینده های مختلف آب است و می تواند سختی آب را نیز کاهش دهد.

مریم بازدید : 45 پنجشنبه 10 تیر 1400 نظرات (0)

دستگاه های تصفیه آب خانگی انواع مختلفی دارند. از نظر روش تصفیه، اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون رایج ترین و بهترین دستگاه ها می باشند. دستگاه های اولترا فیلتراسیون بدون برق و پمپ و مخزن کار می کنند و قادرند تمام رسوبات آب را از بین ببرند و به دلیل این که برقی نیستند در هزینه ی برق صرفه جویی می کنند.

مریم بازدید : 41 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

اگرچه بسیاری از افراد قصد خرید دستگاه تصفیه آب اصل را دارند، اما به دلیل آن که نمی‌دانند یک دستگاه خوب چه ویژگی‌هایی دارد، در امر خرید دچار اشتباهاتی می‌شوند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این بخش چند نکته‌ی مهم در رابطه با خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی را برای شما توضیح دهیم. یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید آب تصفیه کن، انتخاب مدل دستگاه است. انتخاب مدل دستگاه شامل نام برند و تعداد مراحل دستگاه است که هر مرحله اختصاص به یک فیلتر تصفیه آب دارد؛ برای نمونه یک دستگاه سه مرحله‌ای سه فیلتر دارد و آب را در سه مرحله تصفیه می‌کند؛ این در حالی است که در یک دستگاه هشت مرحله‌ای 8 فیلتر کار تصفیه آب را انجام می‌دهند.

مریم بازدید : 40 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

برای اینکه خرید موفقی داشته باشید، باید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی را بشناسید. یکی از معتبرترین برندها، دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل می باشد. امروزه دستگاه های تصفیه بسیاری با تگ MADE IN TAIWAN عرضه می شوند. این در حالی است که بسیاری از این برندها فیک و جعلی می باشند و در کشور ایران یا چین تولید می شوند. برای تشخیص برند دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، کلیه قطعات دستگاه را بررسی کنید.

مریم بازدید : 45 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

از جمله مزایای اینگونه لوله و اتصالات می‌توان به عمر طولانی، ماندگاری طولانی مدت، کیفیت، استحکام، مقاومت در برابر هرگونه سایش و یا خوردگی، نصب سریع و اسان، مقاوم در برابر هرگونه مواد شیمیایی، مقاوم در برابر هرگونه آسیب‌های احتمالی، مقاوم در برابر رطوبت، ضد زنگ، عایق حرارتی و موارد این چنینی اشاره کرد.

مریم بازدید : 18 جمعه 01 اسفند 1399 نظرات (0)

امروزه بیش‌تر دستگاه تصفیه آب خانگی که خریداری می‌شود تنها به بهبود مزه و طعم آب کمک می‌کند و سم آرسنیک، رسوب و سایر سموم را تصفیه نمی‌کند. بنابراین لازم است برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از یک مرجع متخصص که تجربه‌ی چنین کاری را دارد استفاده کنید. شرکت رادگستر نوین به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه، نه تنها واردکننده‌ی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در برندهای گوناگون است بلکه حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب را وارد می‌کند و تیم پشتیبانی این شرکت آماده‌ی ارائه‌ی راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب به مشتریان می‌باشد.

 

مریم بازدید : 23 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)

برندها و مدل های مختلفی از دستگاه تصفیه آب در بازار وجود دارد که انتخاب را برای خرید سخت می کنند. زیرا افراد آگاهی کافی از ویژگی های هر دستگاه ندارند و نمی دانند کدام دستگاه کارایی بیشتری برای آن ها دارد. این که دستگاه تصفیه آب ساخت چه کشوری و چه شرکتی باشد اهمیت زیادی دارد. دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار اغلب ساخت چین، ایران و تایوان هستند که بهترین برند دستگاه تصفیه آب، برندهای تایوانی هستند. این دستگاه ها تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند و استانداردهای بالایی دارند.

مریم بازدید : 17 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

بی شک آب مایه‌ی حیات است با این حال افراد زیادی از مزایای آب آشامیدنی اطلاعی ندارند. از سوی دیگر با توجه به سطح آلودگی هشداردهنده‌ی این مایع، افزایش قابل توجهی در بیماری‌های مرتبط با آب آلوده وجود دارد. به عبارتی با توجه به کیفیت پایین آب آشامیدنی، افراد روز به روز بیشتر نگران سلامت خود هستند.

مریم بازدید : 18 جمعه 26 دی 1399 نظرات (0)

به ‌طور معمول همه‌ی ما وقتی تصمیم داریم کالایی را بصورت آنلاین خریداری کنیم در مورد آن جستجوهای فراوانی کرده و آن محصول را از نظر جزئیات مختلف با موارد مشابه مقایسه می‌کنیم. این جزئیات مورد بررسی می‌تواند مربوط به قیمت آن کالا باشد یا خصوصیات و توانایی‌های آن. با وجود همه‌ی این‌ها خرید اینترنتی با وجود پیشرفت‌هایی که در سال‌های اخیر داشته است و تعهدی که فروشندگان به مشتریان خود دارند، هنوز هم با اطمینان کامل انجام نمی‌شود.

مریم بازدید : 19 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

آلودگی آب شهری می تواند در دامنه و انواع مختلفی باشد. آلودگی آب ها میتواند از نظر وجود مواد آلی، پاتوژن ها (مواد میکروبی و باکتریایی و ویروسی)، وجود مواد شیمیایی حاصل از پسماندها مانند فلزات سنگین و سمی و نیترات، وجود مقادیر بالای املاح و مواد معدنی که به اصطلاح با شاخص سختی آب شناخته می‌شوند، مواد جامد و معلق مانند شن و ماسه و سنگریزه، و مواردی از این دست، تعیین و ارزیابی شوند.

مریم بازدید : 18 یکشنبه 04 آبان 1399 نظرات (0)

دو مورد از بزرگترین چالشهای پیش روی قرن 21 شامل تأمین منابع پایدار آب و انرژی پاک ، دو منبع کاملاً مرتبط با هم با هزینه های مناسب می باشد. انتظار می رود فناوری غشا به دلیل بهره وری انرژی خود ، همچنان بر فن آوری های تصفیه آب تسلط داشته باشد. 

مریم بازدید : 25 پنجشنبه 10 مهر 1399 نظرات (0)

استودیوی ویتنامی Sanuki Daisuke Architects یک خانه شهری برای یک خانواده در شهر هوشی مین در اطراف سه اتاق غاری که به روی عناصر باز است ، طراحی کرده است.Vom House سفید مکان کوچکی را اشغال کرده است که توسط سایر اقامتگاه ها در منطقه مسکونی با تراکم بالا در شهر ویتنام به نام منطقه Binh Thanh ساخته شده است.

مریم بازدید : 48 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

اسمز یک فرایند طبیعی است که بر اساس آن مایع توسط یک غشای نیمه تراوا از محلی که محلول رقیق است به  جایی که محلول غلظت بیشتری دارد می رود. به دلیل اینکه این فرایند در جهت شیب اسمزی می باشد، انرژی مصرف نخواهد شد. حال سوالی مطرح می شودکه،  اسمز معکوس چیست و چه فرایندی در دستگاه تصفیه آب طی اسمز معکوس رخ می دهد. 

 

مریم بازدید : 55 جمعه 28 شهریور 1399 نظرات (0)

نصب اتصالات فشاری مناسب در لوله کشی آنچنان که اکثر مردم فکر می کنند چالش برانگیز نیست. هنگامی که لوله را برای لوله کشی لوله آماده کردید ، ایجاد اتصال آسان خواهد بود. لوله را برای عمق اتصالات خاص برش ، تمیز و علامت گذاری کنید.

 

مریم بازدید : 35 جمعه 07 شهریور 1399 نظرات (0)

1. زمان ساخت و ساز کاهش می یابد:

از آنجا که قطعات در کارخانه پیش ساخته هستند ، ساخت و سازها به شرایط آب و هوایی كمتر وابسته هستند. این امر باعث می شود زمان بیشتری برای کنار هم قرار دادن ساختمان در محل و خانه ها بتوانند سریعتر به خریداران تحویل داده شوند. به گفته گامودا ، استفاده از قطعات پیش ساخته می تواند 12 ماه زمان ساخت را کاهش دهد!

مریم بازدید : 25 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

ساخت و سازهای پیش ساخته عمل مونتاژ انواع مختلفی از سازه در یک سایت ساخت و انتقال آنها به زیر مجموعه ها به محل کار ساخت و ساز است. ساخت و سازهای پیش ساخته گاهی به عنوان یک روش ساخت کم مصرف و انبوه تصور می شود. با این حال ، در واقعیت کاملاً برعکس است. ساخت و سازهای پیش ساخته رایج تر می شوند ، از نظر كیفیت بهبود می یابند و در بودجه های گوناگون در دسترس می باشند. با وجود تصور پیش ساخته ، مزایای بی شماری برای این نوع ساخت و ساز وجود دارد. در این مقاله مزایایی که ساخت و سازهای پیش ساخته هم برای مشاغل و هم برای مشتریان ارائه می دهد ، ارزیابی می کند.

مریم بازدید : 42 پنجشنبه 23 مرداد 1399 نظرات (0)

اگرچه آب آشامیدنی قلیایی بی خطر تلقی می شود ، اما ممکن است عوارض جانبی منفی ایجاد کند.برخی از نمونه های عوارض جانبی منفی شامل کاهش اسیدیته معده طبیعی است که به از بین بردن باکتری ها کمک می کند و سایر عوامل بیماری زا نامطلوب را از ورود به جریان خون شما بیرون می کند.علاوه بر این ، بیش از حد قلیایی در بدن ممکن است باعث مشکلات گوارشی و تحریکات پوستی شود. قلیایی بیش از حد همچنین ممکن است pH طبیعی بدن را تحریک کند و منجر به آلکالوز متابولیک شود ، شرایطی که ممکن است علائم زیر را ایجاد کند:

مریم بازدید : 56 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

در تصفیه فاضلاب از دستگاههای فوق تصفیه (UF) برای بازیافت و استفاده مجدد از آب استفاده می شود که تقریباً هیچ جامد فیزیکی ندارد. تعریف اولترافیلتراسیون ، برنامه ها و صنایع با استفاده از…

مریم بازدید : 43 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

Wasserlab نیازهای خاصی را برای هر مشتری ، مربوط به تصفیه ، و بسته به ویژگی های آب خوراک یا نیازهای آب خروجی حل می کند.تصفیه به عنوان محافظت از سیستم های نانوفیلتراسیون ، اسمز معکوس ، تجهیزات تصفیه آب ، ماشین ها و فرآیندهای مورد نیاز به آب عاری از مواد معلق تعلیق می شود. (10 "- 20") ، با سیستم تصفیه اتوماتیک برای جریان کم.

مریم بازدید : 40 شنبه 28 تیر 1399 نظرات (0)

امسال ، دومین عضو جدید به انجمن PE100 + پیوست. Formosa Plastics Corporation درجه TAISOX 8001BL با موفقیت و از جمله سه تست عملکرد مکانیکی اصلی (CRS ، SCR و RCP) آزمایش و تأیید شده است و هم اکنون به عنوان PE100 + کیفیت مواد ذکر شده است. رشد اعضا در آسیا نشان از نیاز بازار به رسمیت شناختن مواد با کیفیت بالا برای کاربردهای لوله فشار دارد.

مریم بازدید : 50 پنجشنبه 19 تیر 1399 نظرات (0)

سیم فتوولتائیک ، همچنین به عنوان سیم PV شناخته می شود ، یک سیم تک هادی است که برای اتصال پانل های یک سیستم انرژی الکتریکی فتوولتائیک استفاده می شود. کابل خورشیدی کابل اتصال است که در تولید برق فتوولتائیک استفاده می شود. کابل های خورشیدی پانل های خورشیدی و سایر اجزای الکتریکی یک سیستم فتوولتائیک را به هم وصل می کنند. کابل های خورشیدی به گونه ای طراحی شده اند که از نظر ماوراء بنفش و مقاوم در برابر آب و هوا هستند.

 

مریم بازدید : 23 چهارشنبه 11 تیر 1399 نظرات (0)

صنعت سیمان مسئول بین 6 تا 8 درصد از انتشار دی اکسید کربن جهانی است.محققانی که به دنبال چگونگی بهبود اوضاع هستند ، یک کارخانه آزمایشی را در یک کارخانه سیمان در بلژیک طراحی و ساخته اند تا سعی در یافتن راه حل ها داشته باشند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 766
  • بازدید کلی : 2,459