loading...
مجله صنعت تو
مریم بازدید : 40 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

این قطعات باید در یک نوع برند گردآوری شده باشند. در غیر این صورت احتمالاً با یک دستگاه فیک مواجه هستید. این پیگیری و بررسی در قسمت هایی نظیر ترانس، بدنه، پمپ و ... انجام می شود.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی
دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟
با این وجود باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در حال حاضر بیشتر برندهای موجود در بازار ایران از نوع مونتاژی می باشند. دستگاه مونتاژ شده با لیسانس یا استاندارد عرضه نمی گردد. از این رو هیچ سایت یا شرکتی نمی تواند ادعای تحت لیسانس آلمان، آمریکا و ... را برای دستگاه تصفیه آب مطرح نماید. به طور کلی در راهنمای انتخاب و خرید آب تصفیه کن خانگی به چند برند معتبر تایوانی اشاره می شود. این برندها در ایران نمایندگی رسمی دارند.

برندهای معتبر تایوانی شامل سافت واتر، آکواپرو و سی سی کا می باشند.

با این وجود در بسیاری از برندها عبارت MADE IN TAIWAN دیده می شود. با مطالعه این راهنما می توانید برندهای معتبر و اورجینال را از برندهای فیک و جعلی بشناسید. در نتیجه سلامت و اصالت کالای خود را تشخیص دهید. برای اینکه بدانیم چه دستگاه تصفیه آبی بخریم باید در مورد برندها تحقیق کنیم.

قیمت و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب
بهتر است ابتدا اطلاعات لازم را در مورد اجناس با کیفیت به دست آورید و آن گاه در مورد قیمت مناسب جست و جو نمایید. برند دستگاه در انتخاب دستگاه تصفیه آب جایگاه ویژه ای دارد. برندهای معتبر با قیمت بیشتری عرضه می شوند. چون کیفیت بهتری دارند. دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت ممکن است با مواد بی کیفیت و به شکل سمبل کاری تولید شده باشند. بنابراین نیاز شما را در کوتاه مدت پاسخ خواهند گفت.
در واقع این دستگاه ها برای عملکرد طولانی و مثبت توسط نمایندگی و فروشندگان ضمانت می گردند. این ویژگی نیز بخشی از مراحل خرید دستگاه آب تصفیه کن می باشد. مشتریان باید پیش از خرید دستگاه از وضعیت گارانتی آن مطلع شوند. گارانتی در خرید تصفیه آب

نوع خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند به شکل حضوری یا اینترنتی باشد. فروشگاه، سایت یا مکان خرید باید از نظر اعتباری در حد بالایی قرار داشته باشد. ضمن اینکه این فروشگاه قادر به تامین تعلقات و تجهیزات مربوط به دستگاه تصفیه آب خانگی نیز باشد. قطعاً شما پس از مدتی نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی یا دیگر قطعات خواهید داشت. بنابراین از برندهای معتبر با نمایندگی مناسب خرید کنید.

بهترین دستگاه های تصفیه آب در کشور تایوان طراحی و تولید می شوند و بخش قابل توجهی از بازار اختصاص به دستگاه های تصفیه آب تایوانی دارد. این کشور سالیان زیادی است به ساخت آب تصفیه کن های خانگی مشغول است و دستگاه های خود را به سرتاسر دنیا صادر می کند. برند های معتبر تایوانی سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشند که بهترین دستگاه های تصفیه آب در جهان را دارند. انواع دستگاه های اسمز معکوس، اولترا فیلتراسیون، قلیایی و ... را تولید می کنند که آلودگی های آب را تا حد زیادی کاهش می دهند.

این دستگاه ها دارای تاییدیه های جهانی آمریکا و اروپا و گواهینامه های iso نیز می باشند که برای یک دستگاه با کیفیت و معتبر بسیار لازم است. نکته ی قابل توجه این است که برای خرید این برند های معتبر باید به نمایندگی ها و شرکت های وارد کننده ی دستگاه های تایوانی مراجعه نمایید. به دلیل این که در بازار انواع دستگاه هایی با برند های تقلبی می بینیم این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد تا فریب فروشندگان متقلب را نخورید. انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب از نکات مهم خرید آب تصفیه کن می باشد که باید به آن توجه کرد.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس یا RO یک دستگاه مناسب برای محیط های خانگی می باشد. این دستگاه با فیلتر ممبران خود که قدرت بسیار زیادی در جذب آلاینده ها دارد، می تواند تمام مواد مضر، سموم، مواد شیمیایی و دیگر آلاینده های آب را تا حد بسیار زیادی از بین ببرد. تصفیه آب اسمز معکوس دارای یک پمپ، ترانس و مخزن و تعدای فیلتر می باشند و با جریان برق کار می کند. با این دستگاه می توان سختی آب را تا حد زیادی کاهش داد و از آن به عنوان شیرین کننده ی آب استفاده کرد .دستگاه های اسمز معکوس در انواع 5 الی 9 مرحله ای تولید می شوند و انواع مختلف قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز دارد. استفاده از هر یک از این مدل ها بستگی به نوع آب و آلودگی آن دارد و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای اغلب مناطق یک دستگاه 6 مرحله ای اسمز معکوس بهترین و کامل ترین دستگاه برای تصفیه آب می باشد و نیازی نیست تا هزینه ی بیشتری برای فیلتر های اضافی بدهید. این نوع دستگاه از فیلتر های پروپیلن، کربنی، کربن بلاک، ممبران، پست کربن، و در مرحله ی آخر فیلتر مینرال و یا قلیایی تشکیل شده که برای تصفیه کامل آب کافی می باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 771
  • بازدید کلی : 2,464