loading...
مجله صنعت تو
مریم بازدید : 24 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

سازگار با محیط زیست:

ساخت و ساز مدولار اغلب به دلیل بهره وری انرژی و ساخت و ساز پایدار مورد ستایش است. ساخت و سازهای سنتی به مواد اضافی نیاز دارند که منجر به افزایش ضایعات می شود. با این حال ، از آنجا که زیر مجموعه های پیش ساخته در یک کارخانه ساخته می شوند ، مواد اضافی قابل بازیافت در داخل خانه هستند. این یک پیشرفت چشمگیر در ارسال زباله به طور مستقیم به محل دفن زباله از محل ساخت و ساز سنتی است. همچنین ، محیط کنترل شده یک کارخانه امکان ساخت دقیق تر ، اتصالات محکم تر و تصفیه بهتر هوا را فراهم می کند که به نوبه خود امکان عایق بندی بهتر دیوار و افزایش راندمان انرژی را فراهم می آورد. 

پس انداز مالی:

یکی از بزرگترین مزایای ساخت و ساز پیش ساخته ، پس انداز مالی است. اگرچه درک ساخت قطعات سفارشی ممکن است گران به نظر برسد اما با ساخت و سازهای پیش ساخته یا ماژولار ، چنین نیست. ساخت و ساز مدولار تمام بودجه ها و نقاط قیمت را هدف قرار داده و گزینه ای مقرون به صرفه را ایجاد می کند. تولید کنندگان پیش ساخته اغلب تخفیف های عمده ای را از تأمین کنندگان مواد دریافت می کنند که هزینه های یک پروژه ساخت و ساز را کاهش می دهد. ساخت و سازهای مدولار همچنین احتمال پیمانکاران غیر قابل اعتماد و کارمندان غیرمولد را کنار می گذارد. علاوه بر این ، کاهش زمان ساخت و ساز می تواند به طور قابل توجهی در هزینه های تامین مالی ساخت و ساز صرفه جویی کند.

انعطاف پذیری:

ساخت ماژولار را می توان به راحتی از هم جدا کرد و به مکان های مختلف جابجا شد. این امر به طور قابل توجهی تقاضا برای مواد اولیه را کاهش می دهد ، انرژی مصرفی را به حداقل می رساند و در کل زمان را کاهش می دهد. همچنین ، ساخت و ساز مدولار امکان انعطاف پذیری در طراحی سازه را فراهم می کند که تعداد بی شماری از فرصت ها را امکان پذیر می کند. از آنجا که واحدهای ساختمانی پیش ساخته می توانند در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند ، زیبایی شناسی خنثی آن تقریباً با هر نوع ساختمان قابل ترکیب است.

کیفیت پایدار:

از آنجا که ساخت و ساز پیش ساخته در یک محیط تولید کنترل شده اتفاق می افتد و از استانداردهای مشخص پیروی می کند ، زیر مجموعه های سازه با کیفیت یکنواخت ساخته می شوند. سازه های ساخته شده در سایت وابسته به سطح مهارت های مختلف و برنامه های پیمانکاران مستقل بستگی دارند. اینها همه به صنایع دستی و کیفیت کلی ساختار داده شده کمک می کند. با پیش ساخته ، هر زیر مجموعه توسط یک خدمه با تجربه در یک کارخانه مقاوم در برابر آب و هوا ساخته می شود ، و در طول کل مراحل ، کیفیت های مختلفی را بررسی می کند. برخی از اجزای ساختمان با استفاده از تجهیزات دقیق ماشین برای اطمینان از انطباق با کد ساختمان ساخته می شوند.

 کاهش اختلال در سایت:

از آنجا که بسیاری از مؤلفه های یک ساختمان در کارخانه تکمیل شده است ، ترافیک کامیون ها ، تجهیزات و تأمین کنندگان مواد در اطراف محل ساخت نهایی به طور قابل توجهی کمتر است. این امر باعث اختلال در محل کار سنتی که از سر و صدا ، آلودگی ، زباله و سایر مواد تحریک کننده رایج رنج می برند ، می باشد. این رویکرد ساده به ساخت و ساز فضای بسیار کارآمدتری را برای بهره وری فراهم می کند و حواس پرتی ها و دخالت های غیر ضروری را که معمولاً در سایت های ساخت و ساز معمول است از بین می برد.

زمان ساخت کوتاهتر:

ساخت و ساز قابل حمل زمان ساخت به میزان قابل توجهی کمتر از ساخت و ساز در محل می طلبد. در بسیاری از موارد ، پیش ساخته در مقایسه با ساخت و سازهای سنتی کمتر از نیمی از زمان را می طلبد. این امر به دلیل برنامه ریزی بهتر در جلو ، از بین بردن عوامل آب و هوایی در محل ، تأخیر در زمانبندی برنامه های فرعی و ساخت سریعتر است زیرا چندین قطعه همزمان می توانند ساخته شوند. مدت زمان ساخت و ساز کوتاه تر به شرکت های ساختمانی اجازه می دهد تا چندین پروژه را بطور همزمان انجام دهند ، این امکان را فراهم می کند تا بجای اینکه تمام تمرکز و منابع خود را در یک یا چند پروژه همزمان انجام دهند ، مشاغل رشد کنند.

ایمنی:

از آنجا که زیر مجموعه ها در محیط کارخانه ای با استفاده از مواد خشک ایجاد می شوند ، برای مشکلات مرتبط با رطوبت ، خطرات زیست محیطی و کثیفی خطر کمتری دارد. این تضمین می کند که افراد در محل ساخت و ساز و همچنین مستاجران نهایی پروژه کمتر در معرض خطرات سلامتی مرتبط با آب و هوا قرار بگیرند. همچنین ، یک محیط ساخت و ساز داخلی خطرات قابل توجهی کمتری را برای تصادفات و سایر بدهی ها ایجاد می کند. مراحل و کارخانجات سخت کارخانه ای وجود دارد که کارگر را از آسیب دیدگی در محل کار محافظت می کند. در یک سایت ساخت و ساز ، گرچه ایمنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، اما کارگران تحت شرایط آب و هوایی ، تغییر شرایط زمین ، باد و سایر اعضای خدمه که در محل قرار دارند قرار دارند.

افکار نهایی:

با ادامه محبوبیت در ساخت و سازهای پیش ساخته ، این احتمال وجود دارد که این روند فقط به محبوبیت خود ادامه دهد. مشتریانی که این گزینه را انتخاب می کنند ، می توانند از یک روش ساخت و ساز با کیفیت بالا ، سریعتر ، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست بهره مند شوند. علاوه بر این ، شرکت های ساختمانی به زودی می توانند سرمایه گذاری خود را در فرآیندهای ساختمانی مدولار افزایش دهند ، و این هم به سود تجاری و هم با مشتری سود می برد. ساخت و سازهای پیش ساخته گزینه ای بسیار مناسب است و با پیشرفت تکنولوژی ساخت ، انتظار می رود که در آینده مزایا و مزایای آن افزایش یابد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 753
  • بازدید کلی : 2,446