loading...
مجله صنعت تو
مریم بازدید : 40 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

در انتخاب تعداد مرحله دستگاه باید کیفیت آب منطقه محل سکونت را مدنظر قرار داد. برای نمونه در استان‌های جنوبی کشور کیفیت آب بسیار کم است و میزان آلودگی و نمک آب نیز بالاست؛ به همین خاطر نیاز است تا از دستگاه‌هایی با مراحل بالاتر استفاده شود.

اما در نواحی مرکزی آب کیفیت نسبتاً بهتری دارد و به خاطر همین استفاده از دستگاه‌هایی با فیلترهای کم‌تر مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند. تمام برندهای دستگاه تصفیه آب تایوان از کیفیت بسیار عالی برخوردارند، اما به دلیل آن که برای سطوح مختلف نیاز طراحی شده‌اند، از این تنوع برخوردارند.

نکته‌ی مهم دیگر گواهینامه‌ها و تأییدیه‌های بین‌المللی است که نشان‌دهنده‌ی اعتبار و کیفیت دستگاه است. همچنین موارد دیگری مانند قابلیت نصب به ساید، نحوه‌ی برداشت از شیر خروجی و گنجایش مخزن نیز از نکاتی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. در کنار همه‌ی این موارد شرایط فروش و خدمات پس از فروش نیز اهمیت ویژه‌ای دارند و باید محصول از جایی خریداری شود که از این بابت اطمینان کافی بتوان حاصل کرد.

بهترین برندهای تصفیه آب خانگی

شرکت‌های سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو از بهترین برندهای تصفیه آب خانگی می‌باشند که در تایوان و تحت لیسانس آمریکا مشغول به فعالیت هستند. شرکت راد گستر نوین نمایندگی فروش این برندها در ایران دارد و با قیمت مناسب آن‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سافت واتر یک برند قدیمی و نام آشنا در تولید و فروش دستگاه تصفیه آب تایوانی می‌باشد که در کنار قیت مناسبی که دارد دستگاه‌های با کیفیتی نیز تولید می‌کند. برند سافت واتر در خاورمیانه و حتی در اروپا و آمریکا نیز طرفدار دارد و یکی از پر فروش ترین دستگاه‌های تصفیه آب در چندین دهه‌ی اخیر بوده است. این برند دارای گواهینامه‌های ایزو و استانداردهای جهانی از جمله NSF می‌باشد. فیلترهای سافت واتر اجازه‌ی ورود آلاینده‌ها را به آب نمی‌دهد و می‌توان گفت که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب می‌باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم از نظر عملکرد بسیار حرفه ای و قوی می‌باشد. شرکت سافت واتر دستگاه‌های خود را در انواع زیر سینکی و رومیزی تولید می‌کند و دستگاه‌های اسمز معکوس قلیایی آن جزو بهترین آب تصفیه کن‌ها در دنیا می‌باشد.

سی سی کا نیز یک برند شناخته شده و قدیمی در صنعت تصفیه آب می‌باشد و دستگاه‌های اسمز معکوس آن از نظر کیفیت شهرت جهانی دارد. سی سی کا دستگاه‌های قلیایی کننده و فرا بنفش نیز تولید می‌کنند و تنوع زیادی در ساخت و طراحی دستگاه‌های خود دارد. دستگاه قلیایی سی سی کا با یونیزه کردن آب خواص آنتی اکسیدانی به آن می‌دهد و دستگاه فرا بنفش نیز باکتری‌ها و میکروب‌های آب را تا ۹۹ درصد از بین می‌برد.

مرکز خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین به عنوان مرکز فروش و نمایندگی برندهای معتبر تایوانی از جمله سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو، بهترین محصولات و دستگاه‌های تصفیه آب را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌ی خود، با مراجعه به سایت راد گستر نوین محصولات ارائه شده توسط این شرکت را مشاهده نمایید و برای رفاه حال بیشتر شما مشتریان عزیز خرید اینترنتی نیز از طریق سایت میسر شده است.

"راد گستر نوین وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک‌های تصفیه آب‌های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه‌ای و نوع آلودگی‌های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه‌هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می‌باشند."

شرکت راد گستر نوین به عنوان وارد کننده مستقیم انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، گلچینی از بهترین برندهای این نوع دستگاه ها را خدمت شما عزیزان ارائه می دهد. این دستگاه ها در چند نوع دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ORP ، تصفیه آب فیلتراسیون (UF) ، تصفیه آب خانگی اسمز معکوس (RO) و اشعه فرابنفش فیلتر UV و آنتی باکتریال و اکسیژن ساز انرژی زا ارائه شده اند که با توجه به نیاز مصرف کننده نسبت به وضعیت آب منطقه سکونت و بودجه او دستگاههای مختلفی با رنج قیمت گوناگون موجود می باشد.

لازم به ذکر است تمامی دستگاه های تصفیه آب شرکت راد گستر نوین دارای استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITY و همچنین دارای گارانتی طلایی و پشتیبانی مادام العمر و خدمات رایگان ارسال و نصب می باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 758
  • بازدید کلی : 2,451